Ahlak Notu

AHLAK NOTU: Tanıttığım filmlerin ahlaki yönü hakkında size fikir vermek için filmlere 10 üzerinden bir ahlak notu verdim. Örneğin hiç müstehcen sahne yoksa ahlak notu 10 olmalıdır. Birkaç müstehcen sahneden dolayı filmin notu 7'ye kadar düşebilir. Daha kötü filmleri sitemde tanıtmıyorum.
Kullanılan işaretler: +7 ahlak notunun yedi puan veya üzeri olmasını ifade eder.
+8 sekiz veya üzeri, +9 dokuz veya üzeri, ? emin değilim, ** veya *** tavsiye ediyorum, +++ tavsiye ederim, ++ müstehcenlik yok, ++- çok az müstehcenlik var, +- sınırda

23 Mart 2018 Cuma

7:19 Ahlak Notu: 10


        Mexico city çok büyük bir deprem geçirmiştir. saat 7.19 da.     bir hastanenin en ileri gelen doktorlarından biri ile en alt seviye memurlarından biri depremden sonra enkaz altında birbirlerini görebilecek şekilde mahsur kalmışlardır.
         Enkaz altında yaşananları konu alan ve  sosyal mesajlar veren bir film.  Artçı şokların enkaz altındakiler için ne kadar  korkunç olduğunu görmüş oldum. Ayrıca kurtarma çalışmaları sırasında büyük makinelerin kullanılmasıyla ölen insanlar olduğunu görmüş oldum. Öyle ki kurtarma çalışmaları öncesinde sağlamdılar. Büyük iş makinelerinin etkisiyle molozlar arasında ezilmiş oldular.

        Hiç müstehcenlik yok ama biraz iğrençlik var.  enkaz altında kalan insanların kendi idrarını içmesi durumu var.
        Yukarıda söylediğim durumları dikkate almak şartıyla ailece izlenebilecek bir film. Seyir zevki açısından hiç bir garanti veremem. Yukarıdaki ifade ettiğim tema çoğu insanı sıkabilir  ama  tamda bu tarz filmleri sevenlerde vardır diye düşünüyorum.


Fragman:






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.