Ahlak Notu

AHLAK NOTU: Tanıttığım filmlerin ahlaki yönü hakkında size fikir vermek için filmlere 10 üzerinden bir ahlak notu verdim. Örneğin hiç müstehcen sahne yoksa ahlak notu 10 olmalıdır. Birkaç müstehcen sahneden dolayı filmin notu 7'ye kadar düşebilir. Daha kötü filmleri sitemde tanıtmıyorum.
Kullanılan işaretler: +7 ahlak notunun yedi puan veya üzeri olmasını ifade eder.
+8 sekiz veya üzeri, +9 dokuz veya üzeri, ? emin değilim, ** veya *** tavsiye ediyorum, +++ tavsiye ederim, ++ müstehcenlik yok, ++- çok az müstehcenlik var, +- sınırda

30 Mart 2018 Cuma

Green Zone Ahlak Notu: ~9

ABD' nin Irak'ta uyguladığı politikaların Irak'ı nasıl da parçalanmaya sürüklediğinin filmidir.
Tür: Gerilim, Drama,Aksiyon
Yayın Tarihi: 2010
Bütçe: 100 milyon dolar.
Yönetmen : Paul Greengrass
Süre: 1 saat 55 dk.
Konu:önceleri amerikan propagandası yapacak bir film olabilir diye düşünerek pek izlemek istemedim ama izleyince amerikanın maskesini düşüren filmlerden olduğunu gördüm. Amerikan devlet adamları ve istihbaratının yalanlar üzerinden Irak' ı nasıl işgal ettiğini anlatıyor.
İşgalden sonra ise  kendilerine doğru düzgün direniş göstermeyen Irak ordusunu dışlamak ve illegal ilan etmek suretiyle  Irak' ın parçalanmasına ve kaosa
sürüklenmesine nasılda sebebiyet verdiklerini gösteriyor.
Yeşil bölge dedikleri alan dışında kalan Irak topraklarını nasılda kaosa sürüklediklerinin filmidir.
Seyir zevki nasıl derseniz,
Google daki puanlamaya göre %85 izleyici beyenisi var.
Ailecek izlenebilir mi? Yaş sınırı olarak önerim 16.  Çünkü bir savaş filmi olarak şiddet içeriyor.

Fragman ve Ebeveyn Klavuzu:




İMDb 'nin Ebeveyn Klavuzu (Orjinal Sayfa için tıklayabilirsiniz)



Cinsellik ve Çıplaklık : (Kısa bir sahnede )  Bayanlar havuzda bikini ile görünür.  

Google Çevirisi:
Siyah kalın harflerle yapılan düzeltmeler bana aittir.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.