Ahlak Notu

AHLAK NOTU: Tanıttığım filmlerin ahlaki yönü hakkında size fikir vermek için filmlere 10 üzerinden bir ahlak notu verdim. Örneğin hiç müstehcen sahne yoksa ahlak notu 10 olmalıdır. Birkaç müstehcen sahneden dolayı filmin notu 7'ye kadar düşebilir. Daha kötü filmleri sitemde tanıtmıyorum.
Kullanılan işaretler: +7 ahlak notunun yedi puan veya üzeri olmasını ifade eder.
+8 sekiz veya üzeri, +9 dokuz veya üzeri, ? emin değilim, ** veya *** tavsiye ediyorum, +++ tavsiye ederim, ++ müstehcenlik yok, ++- çok az müstehcenlik var, +- sınırda

16 Eylül 2009 Çarşamba

Temiz Filmler Listesini Birlikte Genişletelim

Blogumda  bulunması gerektiğini düşündüğünüz  filmlerden beni  haberdar ederek,  bu siteyi geliştirme çabalarıma katkıda  bulunabilirsiniz. Blogumda  bulunmasını arzu etmediğiniz filmleri de bana  bildirmenizi rica ediyorum.                                                   
Tavsiyelerinizi yorum kısmına girebilir ya da mail gönderebilirsiz.
Lütfen Blogum hakkında ki düşüncelerinizi benimle paylaşın.
mail adresim: zoraki36@gmail.com



16 yorum:

  1. http://temizfilmizlemek.blogspot.com/2013/05/iron-man-3-full-izle-yeni-2013-sinema.html

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevap vermekte çok geç kaldığımın farkındayım. Kusuruma bakmayın. Henüz filmi izlemedim ama tavsiyeniz için çok teşekkür ederim. İşin doğrusu korsan yollardan film izlettirmeyi doğru bulmuyorum. bu yüzden yorumunuzu sileceğim kusura bakmayın.

      Sil
  3. Çok güzel bir site olmuş. Ben de Fâide ve Câzibe gibi bir başlık altında birkaç film değerlendirmiştim. Kendi film listemin tamamını da sizinle en kısa sürede paylaşmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Benim yukardaki linktekine ilave film listem de şöyle. Bazıları modern insanın beklediği hareketliliği aksiyonu vs. içermiyor ama her birinde öğrenilecek bir şeyler var. Ayrıca ailecek izlerken yüz kızartacak bir şeyler pek yok. Tabi herkesin kendine göre kriteri vardır.

    Siyah Beyaz Filmler
    12 Angry Man
    A Tale of Two Cities (1935)
    Birdman of Alcatraz
    Nebraska

    Çizgifilm & Animasyon
    Kafkas Kartalı Şeyh Şamil
    Lupin III Castle of Cagliostro
    Wall-E
    Kung Fu Panda

    Türk Filmleri
    Akşemseddin
    Devrim Arabaları
    Kelebekler Sonsuza Uçar
    Kuruluş
    Minyeli Abdullah
    Reisbey
    Sahibini Arayan Madalya
    Hür Adam
    Hasat
    Garip Bir Kolleksiyoncu

    Ağır Akan Filmler
    La Marche De L'empereur
    Le Peuple Migrateur
    L'ours
    The Straight Story

    Bunların her biri hakkında da açıklamalar yapmak isterdim ama vakit bulamıyorum. Sitenizde çoğunlukla korku filmlerine ağırlık vermişsiniz. Benimkiler de farklı bir öneri listesi olsun.

    Bu arada ben itikada aykırı olan filmleri de ne kadar güzel bulursam bulayım eliyorum. Yok dağ tanrısı varmışmış, yok insan hafızası dahil her şeyi ile klonlanıyormuşmuş, yok cennet cehennem arası geçiş yapıyormuşmuş. Böyle safsatalar içeriyorsa da ahlaka uygun bulmuyorum. Anne babasına bile hakaret ettirmeyen noksanlık dokundurmayan insan her şeyden yüce rabbini daima takdis etmeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecikmiş olsam da paylaşımınız için teşekkür etmeyi bir borç biliyorum. Listeniz söylediğiniz çizgide ise gerçekten oldukça değerli bir liste. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. Açlık oyunları (bence ahlak notu 7)
    Pi'nin Yaşamı ahlak notu 10
    Umudunu kaybetme ahlak notu 10
    Bee(arı değil heceleme anlamında harika bir film öğrencilerime izlettirdim,ahlak notu 10)
    The lorax(animasyon)10
    Kaplumbağalarda uçar /tabiki 10
    Her çocuk özeldir
    Şimşek hırsızı (ahlak notu 7,mini etekli kızlar var bazı yerlerde)

    YanıtlaSil
  6. Paylaşımınız için teşekkür ederim AMA Pi nin yaşamı filmi müstehcen sahne içermese de son kısmında ateizm propagandası yapıyor. Hemde sinsice.

    YanıtlaSil
  7. Ahlak notu verebilecek derecede olduğuma inanmadığımdan dolayı not vermeden sevdiğim ve fazla müstehcenlik görmediğim filmleri buraya yazıyorum.

    Bright
    Cadilar Zamanı
    Son Cadı Avcısı
    Warcraft
    Yedinci Oğul
    Pamuk Prenses ve Avcı
    Alice Harikalar Diyarında 1 ve 2
    Altın Pusula
    Malefiz
    Güzel ve Çirkin -2014 yapımı
    Halo 4 Şafağa Doğru Hücum
    Narnia Günlükleri Serisi
    Baykuş Krallığı Efsanesi
    Muhteşem ve Kudretli Oz 2013
    Hekim İbn-i Sina(Filmin bazı yerlerinde çıplaklık vardı )
    Adalet Peşinde - Law Abiding Citizen(Müstehcenlik yok diye hatırlıyorum ancak şiddet unsurları biraz fazla)
    Tetikçinin Gecesi
    Gezegen 51
    Ölümsüz Polisler - R.I.P.D
    Spiderwick Günceleri
    Mumya (2017)
    Fantastik Canavarlar 1 ve 2
    Uyuyan Güzelin Laneti(film gerilim türünde)
    Ormanın Ötesinde - Beyond Sherwood Forest
    Dev Avcisi Jack
    Bayan Peregrine in Tuhaf Çocukları(Tamamını izlemedim)
    Pianist
    Yarının Sınırında
    Oblivion
    Buz Devri serisi
    Şhrek serisi
    Efsane Beşli
    Ters Yüz
    Lotr ve Hobbit Serisi (Bu ikisini yazmasam olmazdı :)

    YanıtlaSil
  8. "Mandalina Bahçesi" filmi izlenilebilir.Mutlaka öneririm.Müstehcenlik yok.Sadece bir takım askerler bir adamın torunun fotoğrafına bakıp kızın ne kadar güzel olduğunu söylüyorlar.(Filmin 5. dakikalarında) O da müstehcenlik sayılmaz heralde.

    YanıtlaSil
  9. Vahşetin Çağrısı (The Call of the Wild) temiz bir film.

    YanıtlaSil
  10. Vahşetin Çağrısı (The Call of the Wild) temiz bir film.

    YanıtlaSil
  11. "Kirazın Tadı" filminde cinsellik yok ama intihar içerikli bir film.Onun için ailece izlenmesi uygun olmayabilir.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.