Ahlak Notu

AHLAK NOTU: Tanıttığım filmlerin ahlaki yönü hakkında size fikir vermek için filmlere 10 üzerinden bir ahlak notu verdim. Örneğin hiç müstehcen sahne yoksa ahlak notu 10 olmalıdır. Birkaç müstehcen sahneden dolayı filmin notu 7'ye kadar düşebilir. Daha kötü filmleri sitemde tanıtmıyorum.
Kullanılan işaretler: +7 ahlak notunun yedi puan veya üzeri olmasını ifade eder.
+8 sekiz veya üzeri, +9 dokuz veya üzeri, ? emin değilim, ** veya *** tavsiye ediyorum, +++ tavsiye ederim, ++ müstehcenlik yok, ++- çok az müstehcenlik var, +- sınırda

12 Ağustos 2019 Pazartesi

Kaptan Philips (Captain Philips) Ahlak Notu: 9.7


Tarih: 2013
Yönetmen: Paul Greengrass
Tür: Operasyon, Gerilim, Aksiyon
Süre: 2sa. 14 dk.
Baş Rol: Tom Hanks

Konu:
Somalili korsanların bir  kargo gemisine el koyması ve sonrasında Abd donanması ile aralarıda yaşananlar anlatılıyor. Bir operasyon filmi. Bir kaptanın görevinin namusuna sahip çıkışının hikayesi. Gerçek bir olaya dayanıyor olması muhtemel (öyle iddia ediliyor) ancak ne kadarıyla kurgu ne kadarıyla gerçek bilemiyorum. Yinede Tom Hanks  usta oyunculuğu ile sizi filmin içine çekebilir ve de gerçekçi bulacağınızı sanıyorum. Bunu derken, Tom Hanks'in filmin içinde yeri geldiğinde çocuk gibi ağladığı , o şok anını ustalıkla oynadığı o sahne aklıma geliyor. 

Ailece İzlenebilecek Bir Film mi?
Filmin başlarında idi sanıyorum, çok kısa bir veda öpüşmesi vardı(saniyelik) 
sonrasında hiç bişey yok, sonrası tamamen temiz. 
İçerdiği bir takım şiddet sahneleri ve sigara sahneleri ve bazı "shit" gibi küfürler sebebiyle İngilterede konan yaş sınırı 12 veya 12A dır.
Fragman:






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.