Ahlak Notu

AHLAK NOTU: Tanıttığım filmlerin ahlaki yönü hakkında size fikir vermek için filmlere 10 üzerinden bir ahlak notu verdim. Örneğin hiç müstehcen sahne yoksa ahlak notu 10 olmalıdır. Birkaç müstehcen sahneden dolayı filmin notu 7'ye kadar düşebilir. Daha kötü filmleri sitemde tanıtmıyorum.
Kullanılan işaretler: +7 ahlak notunun yedi puan veya üzeri olmasını ifade eder.
+8 sekiz veya üzeri, +9 dokuz veya üzeri, ? emin değilim, ** veya *** tavsiye ediyorum, +++ tavsiye ederim, ++ müstehcenlik yok, ++- çok az müstehcenlik var, +- sınırda

25 Ocak 2018 Perşembe

Talihsiz Serüvenler Dizisi ( A series of Unfortunate Events ): Ahlak Notu: ~9.8


 İlk yayın tarihi: 2004
Yönetmen : Brad Silberling
Oyuncular: Jim Carry, Emily Browning
İmdb Puanı:  6.8/10
Tür:Macera, Komedi, Aile
Konu: Anne babasını kaybetmiş üç dahi çocuğa  başlarına bela olacak bir servet kalmıştır. Bela diyorum çünkü onların en yakın akrabası (daha doğrusu en yakın akrep)
çocukları hiç umursamayan ve gözünü servete dikmiş zalimin tekidir. üç küçük dahinin hayatta kalmayı başarması gerekecek.
Başlarda hiç ders vermiyor sanmıştım ama filmin sonunda bazı dersler verdiğini fark ettim. Çok öyle aman aman dersler değil.
seyir zevki yönünden de bir yetişkin için aman aman değil. Yinede bi parça fantastik bi parçada merak uyandırıcı. Ailece izleyebileceğiniz türden bir film.
filme +7 demişler bence de yerinde bir karar. lütfen 7 yaşından  küçüklere izletmeyin.

Fragman:




1 yorum:

  1. Jim Carry olmasa çekilmeyecek bir film olduğu, yıllar sonra netflix'in aynı adlı restore dizisinin piyasaya çıkmasıyla ispatlanmış filimdir.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.